Something went wrong.

+

Unable to process your request

eve linen sheets reviews

  • 4.6/5 (106 Reviews)

Linen Duvet Set

Delighted with the linen set, been looking for a while and so happy with this product. Perfect colours.

Great service, high quality product

I bought linen EVE for my family. I asked few questions for the product on the live chat, as always great service. I received in time the high quality linen. I’am happy with purchase. I recommend!

Linen duvet cover and pillow cases

Great colours and quality, will purchase again and also recommend to friends and family

Linen double sheet and duvet set

I love the feel of linen and this set of sheet and duvet cover and pillow slips has given me such pleasure.....a really good product.

Brilliant

Great if you get hot sweaty in the night

Eve Duvet Cover Set

We love it, and their Customer Service is 1st Class. We purchased the wrong size, called them and they cancelled the order immediately - we then reordered. It came the next day! The set is beautiful, excellent quality and washes perfectly.... What could be better than that. Keep it ... up Eve and you have a customer for life...

Read More

Linen fitted sheet

Bought to go with the duvet set, great quality, lovely and soft. It's my first experience of linen bedding which really does improve sleep, warm and cosy and yet you don't overheat. Used a voucher code which was an added bonus. Would highly recommend.

Amazing 😉

The bed is great 👍 feels so good if I’m doubt pop along to next and you can try one. Top tip have a look on line for promotions and extras :-) the pillows are also top class

Nice quality

The items I ordered were good quality. Delivery times not as fast as some other companies I have dealt with. Good customer service when contacted by phone with a query.

Linen duvet set

So impressed with the service from Eve. My beautiful duvet set arrived very promptly, really well presented and the quality of the product is fantastic. Will definitely purchase another set in the future!

Super cool

Our Eve linen sheets & duvet set are so soft & comfortable. They are breathable so keep us cool on warm nights. They look sumptuous too, the grey & white combo are bang on trend especially when dressed with blush pink velvet cushions. Thanks Eve for such a good nights ... sleep. Worth every penny.

Read More

Beautiful linen sheet

We bought a super king size fitted linen sheet. It's very good value and feels wonderful to sleep on - and it will only get softer!

Luxury Linen

We swapped our White Company bedding for Eve Linen... slightly cautious but it proved a fabulous move. The linen gently embraces you without making you too hot. Like a soft comforting hug, the entire night is spent in blissful comfort. None of the pockets of air you get with Egyptian ... cotton, that leave you spending the night constantly pulling it tighter. Goodbye White Company, hello Eve!

Read More

Wonderful bedlinen

Delightfully soft & cosy linen, a great colour combination too.

Easy to order, not so easy to get a refund

I purchased a single Eve mattress to try out and the purchase and delivery process was excellent. I got the duvet set for another bedroom that I was setting up. After just over 2 months I decided that the mattress was not for me so I worked with the team to get it returned. The pick-up ... by the courier was extremely easy but there was no opportunity to return the duvet set as I was not sure that I wanted linen bed-linen. I then waited a few days and did not hear back from eve and I also did not see any money refunded to my account. I emailed and they apologised as there was some form of a technical problem. I have then waited again and there is still no refund. I did then get an email saying that the refund for less than I paid for the mattress with no explanation as to why. It has still not been processed. It has been a reasonable experience but their communication, especially since it is a predominately on-line business, needs to be improved.

Read More

eve

Hi Tina, We're sorry to hear that your refund was delayed and that you received the wrong refund amount. We can see that you have been in touch with our customer service team and that our accounts team has now refunded you the correct amount and you will receive this into your account in the next 3 - 5 working days. Kind regards, The eve Team.

see our reply

I love making my bed in the morning!

I'd been trying to find the right mattress for ages and I was glad to come across Eve a few months ago. I went for the Eve light and I am so happy with it. The design is clean and sharp, the fabric is really soft and the little cushiony bumps make it so comfortable to rest on. ... I still have some back pain in the morning, but that's just because of the way I sleep and I'm trying to re-train myself. All in all I'm super happy with my purchase and grateful to Eve. Sharp mattress. Excellent service. Happy sleeper.

Read More

Lovely shhets

Lovely shhets

Never slept so well!

Can’t get these back onto the bed quick enough on laundry day!

Discount

When I made my order the discount code I used hadn’t been deducted. I spoke to a very helpful person at Eve, who refunded the money immediately. Love my new washed linen bedding.

Lux Linen

My girlfriend likes to sleep on her belly so having a super soft natural sheet makes all the difference to our sleep because if one person is uncomfortable both will be. Not any more... :)